Har du hørt om han utrolig dyktige bilselgeren som fikk ødelagt salget av en bloggpost? Eller om han som fikk ryktet sitt ødelagt av markedsavdelingen? Hva med han som jobbet på kundeservice som ble s
Glem den gamle gode salgstrakten der en interessert kunde bet på markedsføringsagnet og så ble geleidet ned til å signere avtalen, for deretter å bare snu seg til neste salgsprosess og starte prosesse
Dell har endret hvordan de kommuniserer med sine kunder, partnere og pressen. Pr-sjef Hans Seime forteller om Dells nye veier i et raskt endrende kommunikasjonslandskap.
En av de mest effektive kampanjene vi har levert var innen strategisk rekrutteringskommunikasjon. 15 spesialister ble ansatt på rekordtid. Avkastningen på investeringen var unik.
HVORFOR? Bør være et av dine viktigste arbeidsverktøy. Det handler om å finne sammenhenger i hva du gjør – og HVORFOR du gjør det. Er vi på rett spor? Ja! OK, men HVORFOR er vi det? Skal du endre deg