I disse GDPR-tider er det mange virksomheter som har mistet et betydelig antall kontakter. Vi gir deg åtte råd til hvordan du får kontaktene dine tilbake.
GDPR, de nye personvernreglene eller personvernforordningen. Kjært barn har mange navn, og har du ikke lest noe knyttet til temaet allerede er det høyst imponerende. Det skrives og kurses, og noen til
De nye personvernreglene under GDPR krever samtykke fra alle individer du ønsker å markedsføre deg mot ved hjelp av direkte påvirkning. Her ser vi på hvorfor du må oppdatere personvernerklæringen.
Har du tillatelse til å sende e-post til alle kontaktene du har i CRM- eller mailløsningen din? Når GDPR trer i kraft 25. mai 2018 kan du kun sende ut nyhetsbrev, tilbud eller annen markedsføring til
GDPR omfatter hele organisasjonen. Alle i bedriften må derfor informeres om de nye rutinene og reglene for behandling av kontaktinformasjon, og forstå hva det betyr for dem. Her er rådene for hvordan
Nye personvernregler under GDPR krever at du må ha tillatelse til å ta kontakt direkte med enkeltindivider. Vi ser nærmere på hvordan du kan få samtykke fra de du ønsker å snakke med.
Alle markedsførere blir berørt av de nye GDPR-reglene. Jobber du innen markedsføring, eller har ansvaret i en virksomhet betyr det at du må forberede deg. Vi gir deg sjekklisten for hva du bør starte
GDPR. Fire små bokstaver som kommer til å få stor betydning. Ikke bare for deg som privatperson, men også for alle bedrifter. For markedsførere kan disse fire bokstavene skape både trøbbel og usikkerh