Iteo er eneste norske byrå som vinner innovasjonspris i den europeiske kåringen In2 Sabre Awards. Dette for en kampanje der vi brukte innholdsmarkedsføring til å fylle en stor konferanse.
Vi har fått en rekke nye kunder, nye kollegaer og nye lokaler, hatt julebord på toppen av Oslo og gjort jobb vi kan være stolte av for kundene våre. Tradisjonen tro oppsummerer vi 2015 fra a til å.
Dell fikk rekordoppmøte på årets viktigste konferanse. Gjennom fokus på innholdsmarkedsføring hjalp vi Dell med vise frem eksperter, produkter og løsninger. Nå er arbeidet i finalen av årets PR-EM.
Konsulentselskapet Firstpoint ønsket å møte kommunikasjonsbehovene til forskjellige kundegrupper, og samtidig innføre en internkommunikasjon som skulle engasjere egne ansatte. Løsningen ble å satse kn
For andre året på rad har Dell satset på godt innhold i form av artikler og de ansatte som markedsførere for å lokke publikum til sin viktigste lokale konferanse. I år ble det satt rekord.
Tidligere i sommer var vi med på Linie Award, også kjent som den gjeveste talentkonkurransen for unge kokker og bartendere. Her oppsummerer vi i korte trekk hva kommunikasjonsarbeidet gikk ut på, og h