I Iteo tror vi på digitale plattformer som knutepunktet i markedskommunikasjonen. Disse fyller vi med troverdig innhold som spres i egne, fortjente og betalte kanaler.
Har du hørt om han utrolig dyktige bilselgeren som fikk ødelagt salget av en bloggpost? Eller om han som fikk ryktet sitt ødelagt av markedsavdelingen? Hva med han som jobbet på kundeservice som ble s
Ansettelsesprosesser kan være krevende, spesielt med en stor mengde kvalifiserte kandidater. Det krever en smidig prosess og vi har fem lærdommer vi ønsker å dele.
Iteo og Strikk for livet vant prisen for beste digitale engasjement på årets Digital Communications Awards. Prisen hedrer den digitale kommunikasjonsjobben som har bidratt til å gi 15 000 nyfødte en v
Dell har endret hvordan de kommuniserer med sine kunder, partnere og pressen. Pr-sjef Hans Seime forteller om Dells nye veier i et raskt endrende kommunikasjonslandskap.
En av de mest effektive kampanjene vi har levert var innen strategisk rekrutteringskommunikasjon. 15 spesialister ble ansatt på rekordtid. Avkastningen på investeringen var unik.
HVORFOR? Bør være et av dine viktigste arbeidsverktøy. Det handler om å finne sammenhenger i hva du gjør – og HVORFOR du gjør det. Er vi på rett spor? Ja! OK, men HVORFOR er vi det? Skal du endre deg