Når konferansen er over starter den viktigste jobben. Vi forteller deg hvordan du kan skille deg ut mot beslutningstagere som har blitt eksponert for tusenvis av inntrykk på kort tid.
I år er deltagelse på ONS noe de fleste må sikre rask avkastning på. Vi gir noen råd som øker sjansen for at du treffer ønsket kunde med riktig budskap til rett tid på konferansen.
Over tusen aktører kjemper om oppmerksomheten til titusenvis av beslutningstagere. Plassen er begrenset, støyen er øredøvende, tiden er kort. Slik får du forspranget du behøver.
Iteo er nå norsk representant for det globale byråsamarbeidet BBN. Det gir våre kunder helt nye verktøy og metoder for merkevarebygging med digital markedskommunikasjon.
NTI CADcenter huset nylig 80 fagfolk på seminar om siste nytt innen teknologi i industri og bygg- og anleggsbransjen. I forkant ble Iteo utfordret til å fylle plasser med interessant innhold.
Konsulentselskapet Firstpoint ønsket å møte kommunikasjonsbehovene til forskjellige kundegrupper, og samtidig innføre en internkommunikasjon som skulle engasjere egne ansatte. Løsningen ble å satse kn
Kilden kjønnsforskning.no ønsket nye nettsider for sitt nyhetsmagasin, fagtidsskrift og informasjonsarbeid. Målet med nye nettsider var å presentere forskningsresultater på en friskere og mer aktuell