Iteo er nå norsk representant for det globale byråsamarbeidet BBN. Det gir våre kunder helt nye verktøy og metoder for merkevarebygging med digital markedskommunikasjon.
Det som leses mest på Iteo sin blogg er kundehistorier, ansettelser, trender, og konkrete råd. Poster fra 2013 er også godt representert på topp 10-listen. Her er våre mest leste blogginnlegg fra 2015
Etter å ha forlatt journalistikken – i alle fall for denne gang – har mitt første år på byråsiden gitt meg mye ny innsikt. «Hvorfor», spurte journalist-Varg seg titt og ofte, «driver disse menneskene
En konsulent hos vår kunde Firstpoint har fasiten på hva som er årets beste juleøl. Dette ved å sammenligne alle anmeldelser fra alle de største mediene.
NTI CADcenter huset nylig 80 fagfolk på seminar om siste nytt innen teknologi i industri og bygg- og anleggsbransjen. I forkant ble Iteo utfordret til å fylle plasser med interessant innhold.
Vi har fått en rekke nye kunder, nye kollegaer og nye lokaler, hatt julebord på toppen av Oslo og gjort jobb vi kan være stolte av for kundene våre. Tradisjonen tro oppsummerer vi 2015 fra a til å.
Iteo tar en kikk i krystallkulen og ser hvilke kommunikasjonstrender som vil definere neste års kommunikasjonskampanjer. Med utgangspunkt i vårt søsterbyrå Hotwires trendrapport har vi gjort oss noen
Av og til skulle man gjerne sett det på film. Det er tilfellet for mange som ser på Game of Thrones. Hvorfor lese bøkene når man kan se på en prisvinnende serie i stedet? Det finnes ingen grunn til at
Dell fikk rekordoppmøte på årets viktigste konferanse. Gjennom fokus på innholdsmarkedsføring hjalp vi Dell med vise frem eksperter, produkter og løsninger. Nå er arbeidet i finalen av årets PR-EM.