Skal man lykkes med innholdsmarkedsføring må dine kolleger ha kjennskap og kunnskap til hva, hvorfor og hvordan. Her er 20 tegn som kan peke på at dere er på rett spor.
I Iteo tror vi på digitale plattformer som knutepunktet i markedskommunikasjonen. Disse fyller vi med troverdig innhold som spres i egne, fortjente og betalte kanaler.
Friend of Mine er et relativt nytt begrep innen markedsføring som det bare er å lære seg først som sist. Kundene dine spør venner og nettverket sitt om råd når de skal kjøpe et produkt eller en tjenes
Skal du skrive blogginnlegg eller tekster til websidene er det viktig å vite hvem du skriver for. Skal du skrive for målgruppen eller for Google? Dette diskuteres, i Iteo mener vi ja takk begge deler.
Dell har endret hvordan de kommuniserer med sine kunder, partnere og pressen. Pr-sjef Hans Seime forteller om Dells nye veier i et raskt endrende kommunikasjonslandskap.
Sosiale medier, Enterprise 2.0, Social Business, Sosial innovasjon, den sosial æra - mange uttrykk, men hva betyr de egentlig? Hva skiller dem og hvordan kan du vite hvem som snakker om hva?